lauantai 14. joulukuuta 2013

Kolmas ja neljäs paastopäivä

Kyllä tässä on hommaa. Kolmas päivä meni plörinäksi jo heti puolen päivän aikaan, kun söin kalkkunaa ja karjalanpiirakkaa... Kalorit jäi silloinkin varsin alas, mutta sitä nappisuorituspäivää ei tullut.

Tänään tuli! Ainakin melkein, vielä tässä nimittäin tunnin tai kaksi aion olla hereillä, ja houkutus on suuri... Tein niin hyvää ruokaakin! Se, että laitan joka päivä ruokaa muille, ja syötänkin yhtä ja vahdin toisen syömistä, ei varmasti muuten auta tässä hommassa. Tähän mennessä olen syönyt noin 20 grammaa spirulinaa ja juonut kaksi lasia tuoremehua (ja tietysti paljon sitten vettä). Hyvä minä.

Nyt, kun olen nähnyt, mitä tämä paastoaminen on, ja olen onnistunut täydellisesti yhtenä päivänä, niin olen päättänyt muuttaa paastoa vähän. Nimittäin niin, että sallin itselleni yhden kunnon aterian päivässä. Kaloreita pitäisi silti tulla pikkasen vajaa 1000 (ja sinnehän se on tupannut menemään muutenkin). Toivotaan, että se riittää ja paino on oikeissa lukemissa keskiviikkona. Ja, jos ei, niin tovotaan, että se on siellä viimeistään 21.12. aamulla, muuten tulee hätä. :)

Ainiin! Kävin tänään myös höntsäämässä vähän sulkista kaverin kanssa. Ihan mukavat pelit oli ja veikkaan, että siinä sellainen 500-600 kaloria paloi. Hyvä juttu.

Hyvää yötä!

1 kommentti:

  1. Kuulostaa hyvältä! :) Ja varmasti oikea ratkaisu nostaa kalorit tonniin, oot kuitenkin iso (vaikkakin paljon pienentynyt :)) mies joka liikkuu paljon. Täytyy syödä että jaksaa. :) Toisaalta, jos ja kun keho menee ketoosiin, siitä saattaa tulla tosi energinen ja kaikkivoipa olo. Mulle ainakin kävi näin nutratessani painonpudotuksen alkutaipaleella, ja kyllä silloin treeni kulki!

    VastaaPoista

Anna palautetta, kysy, tsemppaa tai valita. Mitä vain, vastaan mielelläni :)